Oficjalny Serwis Informacyjny

Aktualnie znajdujesz się na:

Ważna informacja

SPRAWY OBYWATELSKIE
 
Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
ul. S. Żeromskiego 29
01-882 Warszawa
 
DELEGATURA BIURA ADMINISTRACJI I SPRAW OBYWATELSKICH
W sprawach pilnych wizyty umawiane są telefonicznie:
  • Meldunki i dowody osobiste, informacje: tel.  22 443 48 62, np. zgłoszenie utraty dowodu osobistego, sprawy terminowe
     
Gotowość dokumentów do odbioru możesz sprawdzić korzystając z następujących stron internetowych:

 

SPRAWY PASZPORTOWE do odwołania
 

REFERAT PASZPORTOWY przy ul. Kruczej 5/11 w Warszawie

  • w poniedziałki w godz. 10:00 - 17:30, od wtorku do piątku w godz. 8:00 - 15:30  
  • tel. 22 695 73 06 (w przypadku problemów z połączeniem telefonicznym napisz wiadomość zawierającą Twój numer telefonu na adres: referat-krucza@mazowieckie.pl - skontaktujemy się w celu umówienia terminu) 
  • e-usługi.mazowieckie.pl (ograniczona pula terminów w rezerwacji internetowej)
Wejście B -odbiór
Wejście C- składanie wniosków
 

23.03.2021 r.
grafika:kż

Opcje strony

do góry