Oficjalny Serwis Informacyjny

Aktualnie znajdujesz się na:

Ekogroszek z rządowego programu już w sprzedaży

Od 19 grudnia br. rusza sprzedaż ekogroszku z rządowego programu sprzedaży węgla dla gospodarstw domowych. Do rozdysponowania w gminie Łomianki jest 27 ton ekogroszku.

Kolejne dostawy węgla do Gminy mają odbyć się do końca roku 2022 - będziemy na bieżąco informować mieszkańców.

O kolejności odbioru decyduje data złożonego do Urzędu wniosku o zakup preferencyjny węgla dla mieszkańców.

Mieszkańców, którzy jako pierwsi złożyli wnioski, o możliwości odbioru ekogroszku  informujemy telefonicznie. Formalności  związane z zakupem węgla (na dziś wyłącznie ekogroszku) mieszkańcy będą załatwiać w Urzędzie Miejskim przy ul. Warszawskiej 115.

Wnioskodawca będzie zobowiązany do dokonania wpłaty za zakup węgla na konto Gminy Łomianki nr:  63 8009 0007 0000 1658 2001 0001 – Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach ­w tytule wpisując: Preferencyjny zakup węgla, imię i nazwisko, adres Wnioskodawcy.

Wpłat można dokonać:

  • kartą w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, 
  • gotówką w Mazowieckim Banku Spółdzielczym w Łomiankach - (ul. Szpitalna 8, 05-092 Łomianki),
  • przelewem (w tytule przelewu :„wniosek o zakup preferencyjny węgla: imię i nazwisko wnioskodawcy”).

Po zaksięgowaniu wpłaty z Wnioskodawcą skontaktuje się pracownik Urzędu, w celu przekazania faktury uprawniającej do preferencyjnego zakupu węgla.

Zgłaszając się po odbiór węgla (Opałek S.C. Marcin Lubaszka, Piotr Lubaszka, Adam Lubaszka, ul. Warszawska 199, 05-092 Łomianki) należy pamiętać o zabraniu ze sobą ww. faktury wraz z jej otrzymaną kopią.

ak
19.12.2022
grafika: mn

 

Opcje strony

do góry