Ekogroszek z rządowego programu już w sprzedaży
Od 19 grudnia br. rusza sprzedaż ekogroszku z rządowego programu sprzedaży węgla dla gospodarstw domowych. Do rozdysponowania w gminie Łomianki jest 27 ton ekogroszku.
Kolejne dostawy węgla do Gminy mają odbyć się do końca roku 2022 - będziemy na bieżąco informować mieszkańców.
O kolejności odbioru decyduje data złożonego do Urzędu wniosku o zakup preferencyjny węgla dla mieszkańców.
Mieszkańców, którzy jako pierwsi złożyli wnioski, o możliwości odbioru ekogroszku informujemy telefonicznie. Formalności związane z zakupem węgla (na dziś wyłącznie ekogroszku) mieszkańcy będą załatwiać w Urzędzie Miejskim przy ul. Warszawskiej 115.
Wnioskodawca będzie zobowiązany do dokonania wpłaty za zakup węgla na konto Gminy Łomianki nr: 63 8009 0007 0000 1658 2001 0001 – Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach w tytule wpisując: Preferencyjny zakup węgla, imię i nazwisko, adres Wnioskodawcy.
Wpłat można dokonać:
- kartą w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki,
- gotówką w Mazowieckim Banku Spółdzielczym w Łomiankach - (ul. Szpitalna 8, 05-092 Łomianki),
- przelewem (w tytule przelewu :„wniosek o zakup preferencyjny węgla: imię i nazwisko wnioskodawcy”).
Po zaksięgowaniu wpłaty z Wnioskodawcą skontaktuje się pracownik Urzędu, w celu przekazania faktury uprawniającej do preferencyjnego zakupu węgla.
Zgłaszając się po odbiór węgla (Opałek S.C. Marcin Lubaszka, Piotr Lubaszka, Adam Lubaszka, ul. Warszawska 199, 05-092 Łomianki) należy pamiętać o zabraniu ze sobą ww. faktury wraz z jej otrzymaną kopią.
ak
19.12.2022
grafika: mn