Oficjalny Serwis Informacyjny

Aktualnie znajdujesz się na:

Obowiązek zgłoszenia wyrobów zawierających azbest

Przypominamy o konieczności składania corocznej „Informacji o wyrobach zawierających azbest”. Dokument należy dostarczyć do odpowiedniego urzędu do 31 stycznia każdego roku, aż do całkowitego usunięcia wyrobów azbestowych z nieruchomości.

Gdzie złożyć dokument?

  • Osoby fizyczne (nieprowadzące działalności gospodarczej): do Urzędu Miejskiego w Łomiankach, u.Warszawska 71, pok.10, tel 22 888 98 87
  • Przedsiębiorcy i osoby prawne: do właściwego Urzędu Marszałkowskiego.

Informację należy złożyć również w przypadku, gdy wyroby azbestowe zostały już zdemontowane i poddane utylizacji.

Formularz dostępny jest również na stronie www.lomianki.pl w zakładce Załatw sprawę w urzędzie → Ochrona Środowiska  → Usuwanie azbestu

Prosimy o terminowe dopełnienie obowiązku.

28.01.2025

Opcje strony

do góry