Obowiązek zgłoszenia wyrobów zawierających azbest
Przypominamy o konieczności składania corocznej „Informacji o wyrobach zawierających azbest”. Dokument należy dostarczyć do odpowiedniego urzędu do 31 stycznia każdego roku, aż do całkowitego usunięcia wyrobów azbestowych z nieruchomości.
Gdzie złożyć dokument?
- Osoby fizyczne (nieprowadzące działalności gospodarczej): do Urzędu Miejskiego w Łomiankach, u.Warszawska 71, pok.10, tel 22 888 98 87
- Przedsiębiorcy i osoby prawne: do właściwego Urzędu Marszałkowskiego.
Informację należy złożyć również w przypadku, gdy wyroby azbestowe zostały już zdemontowane i poddane utylizacji.
Formularz dostępny jest również na stronie www.lomianki.pl w zakładce Załatw sprawę w urzędzie → Ochrona Środowiska → Usuwanie azbestu
Prosimy o terminowe dopełnienie obowiązku.
28.01.2025