Oficjalny Serwis Informacyjny

Zezwolenie na projektowanie i budowę przyłącza w pasie drogi gminnej

Wymagane dokumenty
1.    Wniosek na projektowanie i budowę przyłącza w pasie drogowym
2.    Załączniki:
a. Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczeniem lokalizacji przyłącza

Opłata:
Złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (opisu, wypisu lub kopii) z chwilą złożenia do organu podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,00 zł.
Zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dokonać w formie gotówkowej w Mazowieckim Banku Spółdzielczym, Łomianki ul. Szpitalna 8 lub bezgotówkowej przelewem, przekazem na rachunek bankowy
Mazowiecki Bank Spółdzielczy Nr 63 8009 0007 0000 1658 2001 0001    
Gmina Łomianki, 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115.

Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Łomiankach, ul. Warszawska 115

Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu 1 miesiąca, w sprawach szczególnie skomplikowanych nie dłużej niż w ciągu 2 miesięcy

Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy wydania decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego przy Sejmiku Samorządowym w Warszawie za pośrednictwem Burmistrza Łomianek w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

Jednostka odpowiedzialna:
Referat Inwestycji i Integracji Europejskiej Urzędu Miejskiego w Łomiankach
Łomianki, ul. Warszawska 71, pok. nr 1, 20
tel. (0-22) 768-62-30, (0-22)768-62-32, (0-22) 768-62-31

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. nr 98, poz. 267)
Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 260 z dnia 30 stycznia 2013 r.)
 

Opcje strony

do góry