Oficjalny Serwis Informacyjny

Aktualnie znajdujesz się na:

Kto będzie odbierał nasze śmieci?

Poznaliśmy nazwy firm, które od 1 stycznia 2016 roku chciałyby odbierać odpady komunalne z terenu gm. Łomianki i prowadzić Gminny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
W ubiegłym tygodniu nastąpiło otwarcie ofert w przetargu.

Kto będzie odbierał nasze śmieci?

Poznaliśmy nazwy firm, które od 1 stycznia 2016 roku chciałyby odbierać odpady komunalne z terenu gm. Łomianki i prowadzić Gminny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.

W ubiegłym tygodniu nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu dot. realizacji zadania "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli zamieszkałych nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Łomianki". W przetargu wzięło udział osiem firm. Najniższą cenę zaproponowało KOBE Paweł Kotowski Krzysztof Kotowski s.c. – 11.404.800,00 zł. Urząd Miejski zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania 9.399.131,20 zł.

[obrazek]
kliknij w obrazek, żeby powiększyć

Jednocześnie doszło do otwarcia ofert na zadanie pn. "Utrzymanie i obsługa gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (GPSZOK) zlokalizowanego na terenie gminy Łomianki". Najkorzystniejszą ofertę pod względem ceny zaproponowała firma Byś Wojciech Byśkiniewicz – 1.498.176,00 zł. Gmina zaplanowała na ten cel 3.028.060,80 zł.

[obrazek]
kliknij w obrazek, żeby powiększyć

Burmistrz Łomianek, Tomasz Dąbrowski  rozpisał odpowiednio wcześnie przetargi na ww. zadania, aby gmina mogła przygotować się do zawarcia nowych umów, które zaczną obowiązywać od 1 stycznia 2016 r. Do tego czasu również powinny zostać ustalone przez Radę Miejską w Łomiankach stawki za odbiór odpadów komunalnych od mieszkańców; wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami będzie uzależniona od wysokości kwoty, która będzie znajdować się w podpisanej umowie.
 
Warto wiedzieć, że przy realizacji postępowań przetargowych nie wyznaczono tylko jednego kryterium. Gmina, oprócz ceny, zdecydowało się także na kryterium czasu realizacji reklamacji. Zgodnie z nową umową z gminą Wykonawcy będą mieli od 24 do 72 godzin na ich przeprowadzenie.

DS

Opcje strony

do góry