Oficjalny Serwis Informacyjny

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

15 marca

Akademia Odkrywcy im. Tony Halika w Centrum Kultury

Akademia Odkrywcy im. Tony Halika
Program edukacji społeczno-przyrodniczej
Projekt współfinansowany ze środków gminy Łomianki
15 marca 2017 r., o godzinie 9.00 i 10.00
Centrum Kultury w Łomiankach
wstęp wolny

[obrazek]
 
Fundacja ART. Aktywni Razem Twórczo pozyskała w tym półroczu środki na realizację pilotażowego cyklu dla dzieci z przedszkoli i szkół podstawowych na terenie gminy Łomianki. Zapraszamy 50 dzieci z Państwa placówki do udziału w pierwszym spotkaniu "Madagaskar - Jak się bawią mali Malgasze?" z podróżnikiem Arkadiuszem Ziembą, zdobywcą nagrody Kolosy 2008 oraz Traveler nagrody National Geographic Traveler 2012.
Przewidywany czas trwania spotkania to ok. 45-60 minut. W trakcie przewidujemy również animację plastyczną oraz materiały edukacyjne dla dzieci. Udział jest nieodpłatny. Szczególnie gorąco zapraszamy dzieci z rodzin wielodzietnych, niezamożnych.

Spotkania będą organizowane w sali widowiskowej Centrum Kultury w Łomiankach w dniach: 15. marca
19. kwietnia i 17. maja o godzinie 9.00 i 10.00 (maksymalna liczba dzieci w każdej grupie - 50). 

Obowiązują wcześniejsze zgłoszenia zawierające:
nazwę placówki i adres
imię i nazwisko nauczyciela koordynujacego oraz telefon kontaktowy 
ilość zgłoszonych dzieci ( max. 55 dzieci )
na adres biuro@fundacjaart.org lub telefonicznie 517 481 217

Akademii Odkrywcy im. Tony Halika jest projektem edukacyjnym skierowanym do dzieci od 4 roku życia. Akademia składa się z cyklu spotkań z polskimi podróżnikami, odkrywcami i naukowcami, popularyzującymi swoje pasje w programach telewizyjnych i audycjach radiowych. Wykładowcy Akademii to autorzy artykułów w prestiżowych czasopismach podróżniczych  oraz autorzy i wydawcy książek o tej tematyce. Podczas spotkań z dziećmi wykorzystują autorskie zdjęcia, filmy, nagrania dźwiękowe i egzotyczne eksponaty przywiezione z podróży.

Cele projektu:
- rozwijanie dzięcięcej wiedzy o świecie społecznym, przyrodniczym i technicznym,
- wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez rozwijanie ciekawości, aktywności i samodzielności,
- rozwijanie świadomości ekollogicznej i przyrodniczej,
- wprowadzanie dzieci w świat wartości estetycznych,
- budowanie świadomości przynależności do grup narodowych i etnicznych oraz budowanie postawy tolerancjii dla różnorodności świata,
-motywowanie do nauki języków obcych,


[obrazek]

Opcje strony

do góry